Välkommen till Blansch Motorsport´s blogg



- Här kan du följa mitt äventyr på och utanför banan...





lördag 22 november 2008

Mekardag

Och satte dit lite nya plast/kolfiber delar här och var. Det mesta i kupen är klart nu =). Nu fick det räcka för idag, får se om det finns nåt att göra imon. Man kan ju alltid hoppas!
Jag höll mest på med rallycrossbilen, gjorde både det ena och det andra. Drog klart bromsledningarna, satte dit nån dekal, fixade batterikablar...

Sedan då arbetet med kärran var klart så gick jag upp till det riktiga garaget, å där hade plötsligt lysamaturerna i den nya delen börjat fungera, spökar det?

Idag var det dags för att meka lite igen, känns som det var en evighet sen sist=) Började dagen med att göra en service på vår ena kärra, byte av bromsbackar och vajrar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

FAN va fint de blir=) Jocke den seriöse. Keep up the good work

Anonym sa...

Hehe tackartackar :) Man försöker ju iaf, och för seriöst kan det ju knappt bli, snart kommer det ju på en snygg dekal från en lite speciell sponsor med, eller hur? :)

Anonym sa...

Hahah ajjemen. fan jag kunde ju bjudit dej på pizza idag;) Tänkte jag fan inte på. Haha

Anonym sa...

Höhö, nae det klart. Man kan ju inte tänka på allt ;) Men men, komemr la fler chanser kanske?