Välkommen till Blansch Motorsport´s blogg



- Här kan du följa mitt äventyr på och utanför banan...





tisdag 6 januari 2009

Det var ett tag sedan...

Och varför jag bygger denna, jo det är nog mest för jag kände för att göra nåt annat. När man inte känner för att göra nåt större "skit" jobb eller när man inte har nåt att göra, då har man ju denna att greja lite med. Men nu får den ligga åt sidan ett tag till, tills nästa ledighet kommer. Kanske semestern 2014 blir lämplig.

Sen så började suget av att skruva lite igen komma tillbaka, man får ju inte bli hockeyproffs såhär, dom tjänar ju pengar på sitt arbete. Det går inte! Så jag hade inget större att göra så började med årets första nybygge för min del, en SAAB 900 RC i mindre skala, hoppas det ska bli så nära helt identiska man kan komma, en identisk stötbåge är i alla fall monterad.

Då var det dags att uppdatera lite efter ett tags "ledighet". Under julledigheten har det inte hänt så fruktansvärt mycket i garaget, har gjort lite andra bilreprationer än vanligt och mest tagit det lugnt. Till och med varit ute och åkt skridskor i två hela dagar, inte trodde jag det skulle vara så lätt att slita sig.



Inga kommentarer: