Välkommen till Blansch Motorsport´s blogg



- Här kan du följa mitt äventyr på och utanför banan...





lördag 6 december 2008

En lördag i garaget..

Och där står den nu, börjar närma sig =)

Och så här blev resultatet, blev la rätt okej :)

Skaffade mig en ny arbetshäst undertiden den andra arbetsmaskinen är under uppbyggnad!

Sen när dekaltrimmningen var klar så började jag bygga en takvinge, efter en stund kom herr Geijersson ner, och tur var la det. Var jäkligt att hålla samtidigt göra 3 andra saker, har inte tillräckligt med kvinnliga hormoner. haha.


Idag har jag varit i garaget, var på plats vid halv 7 tiden. Lugnt och stilla ute en lördagmorgon. Började dagen med en kopp kaffe och lite radionyheter. Sen så dekaltrimmade jag RC:n lite, när det var klart så började jag med en vinge, massa mätande av vinklar och dylikt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha snyggt =)

Anonym sa...

Jo blir la rätt gótt =)