Välkommen till Blansch Motorsport´s blogg



- Här kan du följa mitt äventyr på och utanför banan...





söndag 7 december 2008

Rallycrossbilen utomhus för första gången på ett bra tag...

























Nu följer en rad bilder på första besöket utomhus för den "röda faran".


Jag och Anton byggde ett lock till "tanklådan", blev rätt okej :)

Sedan satte jag upp fästen på väggen för bagageluckan, smidigare om den hänger där en ligger ivägen på golvet.


Garaget idag igen, började dagen med att hänga upp en "Klädhängare", blir kanske inte jackorna allt för smutsiga?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Bilen blir ju riktigt snygg speciellt spakstället;)

//Martin Jacobsson

Anonym sa...

Jovisst än så länge iaf, hehe! Jomen, spakstället är jag mer än nöjd med :) Kan knappt bli bättre, hoppas på det funkar lika bra sen som det gör nu:)

Anonym sa...

fin den var=) du vill du säga vad färgen heter? o kanske vart du köpt spastället?(A) vore tacksamt

Anonym sa...

Den duger la tee ;) Jadu, röd heter den, haha. Nej men Ferrari 322. Och spakstället är köpt av en som heter Martin Jacobsson. :)

adde sa...

vad kosta spakstället? och finns det på tävlingar o köpa? nån skiss påt så att man kanske kan bygga ett?:D

Jocke sa...

Jadu, det kostade pengar i alla fall. Mer kom jag knappt ihåg, och spakstället finns nog att köpa på tävlingar, om man tar kontakt med han som byggt det..:)