Välkommen till Blansch Motorsport´s blogg



- Här kan du följa mitt äventyr på och utanför banan...





lördag 23 januari 2010

Det gick inget vidare.....

med uppdaterandet av bloggen, man kan ju inte hinna med allt på dagarna, trots att man ändå inte gör något vetigt nu förtiden. Man börjar bli bekväm med att inte göra nånting på dagarna/kvällarna, vilket är katastrof!

Men nu till veckan blir det ändring på det, jag har skickat iväg min koppling och lamell till Sellholm, de hade lyckats skicka fel. Så nu till veckan hoppas jag att en ny och rätt koppling anländer, då blir det uppstart av rallycrossbilen till helgen!

Sen är frågan om man skulle "orka" sätta igång med en folkracebil tills vår hemmatävling som går av staplen i februari, men blir väl som vanligt, man står vid sidan av banan och hjälper till.

Och sen kommer nästa fråga, vad ska man göra då rallycrossbilen är klar??

Många gånger har jag velat sälja den och göra nåt annat, bygga nåt annat? Köpa en rallybil, eller den största drömmen, köpa sig en riktig amerikanare och bara putsa å putsa, ut på sommarkvällarna och leva livet, och må bra!


Vi får se vad det slutar, det återstår att se!

Det var tider det hära, då man var liten, fick sitta i en klar bil, man fick fina pokaler trots man inte ansträngde sig, och man var med och byggde bil, som blev klar!

2 kommentarer:

B i t t e sa...

Ja, det var tider det, gubben :-) Så söte du va! Jaja, det är du la nu mé :-)

Jocke sa...

Jo, på den tiden kanske man var det ;)
Haha, det vete fasen om jag är...